2013. augusztus 16.

Az első díjam :3



Hát ez is eljött! Tori a gimis lány élete című blogom megkapta-2013. augusztus 6-án (kedden)-az első díját :). Egy nagy köszönet érte: Berrynek, aki a Sorsmetró blogot vezeti (érdemes beleolvasni).  Nem hittem volna, hogy majd kapni fogok egy díjat amikor elkezdtem a blog írást-, sőt nem is tudtam, hogy van ilyen. Úgy látszik érdemes volt és remélem nem ez lesz az utolsó elismerésem. Köszönöm a követőimnek... azt, hogy a követőim :D és olvassák a blogomat.
Hát akkor most következzék az, ami következni szokott:


Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot...
2.Válaszolj a jelölő 11 kérdésére...
3.Tegyél fel 11 kérdést...
4.Küldd tovább 11 embernek (a díjat :D)!

(Úgy gondoltam különlegesebb dolgokat fogok ebbe a pontba leírni nem olyanokat, mint pl.: Nem fiú vagyok, Tina a nevem, Egy kezemen öt ujjam van...)

1.11 dolog rólam vagyis magamról (ki hogy használja)...
1.Van két tengeri malacom, eredetileg mindkettőt nősténynek vettük, de múlt héten az egyik szült három kis cukiságot. (Képzelhetitek, hogy meglepődtem amikor megláttam őket. Amúgy én azt hittem, hogy csak azért olyan nagy az egyiknek a hasa, mert duci. Én is egy ész vagyok.



(Saját képek  )

2.Fotográfia szakra fogok jelentkezni.

 3.Imádok zenét hallgatni. Általában ki nem állhatom a lassú számokat, de most tökre rá kattantam a Dear Darlin'-ra, amit Olly Murs énekel. (Amúgy a kedvenc számom most éppen a Love me again)4.Régen volt Youtube csatornám, ahol többnyire sminkekkel foglalatoskodtam :).
5.Nem szeretem, ha valaki szemetel. (Én sose szemetelek.)
6.Amikor kicsi voltam az volt az álmom, hogy polgármester legyek, azért, hogy jobbá tudjam tenni a világot. Hjajj milyen nemes lélek voltam oviban :DD.
7.Apukám ezen a héten jött haza Amerikából *.* Nem mehettem vele-se a húgom, so van egy húgom is-, mivel ez olyan üzleti út féleség volt, de azért hozott haza nekem pár szuvenírt.
8.Már voltam Párizsban és még sok más helyen is csak számomra ez a legkülönlegesebb (milyen felvágós vagyok ;P).
9.Néha a http://weheartit.com képei szokták megihletni a blogbejegyzéseimet.
10.Egyszer tökre kipróbálnám, hogy milyen egy kollégiumban lakni, de mivel 5 percre lakom a gimimhez ez nem lenne túl ész szerű. 
11.Ebben a pillanatban arra gondoltam, hogy milyen hamar kész lettem ezzel a ponttal meg arra is gondoltam, hogy most szerintem jóval több dolgot osztottam meg veletek/veled 11-nél...

Hát most pedig jöjjön a második felvonás. Huhh visszaolvastam az előzőt-csak, hogy ne legyen benne helyesírási hiba-és elég hosszúra sikeredett... Bocsi, tudom, hogy van annál jobb dolgod is mint hogy egy bolond csajsziról kelljen meg tudnod 11 dolgot.

2.Válaszaim a jelölő kérdéseire...
1.-Nézed a HIMYM-et? (Így jártam anyátokkal)
   -Nézem és imááááádom <3!
2.-Ha nézed ki a kedvenced?
   -Ted, Marshall, Robin, Barney, Lily<- ők öten, de nem külön-külön csak is együtt az igaziak <3.
3.-Ha egy lakatlan szigetre kerülnél mit vinnél magaddal?
   -Egy repülőt vinnék magammal, hogy haza tudjak utazni vagy, ha    lenne ott térerő, akkor egy telefont,   hogy hívjak segítséget, mivel      nem hiszem, hogy       tudok repülőt vezetni, ha meg igen, akkor meg sehol sem kapnék engedélyt leszállásra-már ha    eltalálnék Magyarországig... Jó dolog a fantázia igaz? :DD
4.-Mi az a könyv, amit akár százszor is képes vagy elolvasni?
   -Hát szerintem Becca Fitzpatricktól a Silence (Csitt,csitt harmadik    része) fogott meg           eddig a legjobban. Tele van fordulatokkal, a fiú             főszereplő nagyon titokzatos és épp ez benne az           egyik  legvonzóbb    dolog, amúgy meg ez a könyv       nem csak  fantázia dús, de romantikus is, amiért eleve jár a plusz pont nálam, ha könyvről van szó.
5.-Jártál már Londonban?
   -Nem, de egyszer majd szeretnék oda is eljutni :).
6.-Szereted a Harry Pottert?
   -Nem :/.
7.-Coca Cola vagy Pepsi?
   -Coca.
8.-Olvasod a blogomat?
   -Aham :)
9.-Szerelmes vagy most?
   -Ez azon ritka pillanatok egyike amikor nem.
10.-Mi az amit megvennél, ha bármit megvehetnél?
     -Hát hol is kezdjem? Megvenném a New Yorker összes ruháját, ami az én méretemben van és ugyanígy vagyok ezzel a H&M-nél is. Felvásárolnám a Vörös Pöttyös kiadó összes könyvét vagyis hát mindegyikből egyet. Egy kertes ház is jól jönne egy cuki kutyával. A Claire's-be is elugranék. Vásárolnék azért a családomnak és a barátaimnak is pár menő cuccot meg persze a szegény gyerekeknek is :/. És végül, de nem utolsó sorban elugranék, hogy vegyek egy szuper fullos tükörreflexes fényképezőgépet!
11.-Állatbarát vagy?
     -Szerintem igen, mondjuk teljesen állatbarát csak az lehet, aki vegetáriánus szerintem :D. (De amúgy           csak úgy mondom, hogy a rovarok is állatok, mert         valakik azt mondják magukra, hogy állatbarátok           miközben összevissza leütik a szúnyogokat,                   pókokat, molyokat meg.)

Most pedig jöjjenek a kérdéseim. Nyugi mindjárt vége ennek a bejegyzésnek, már a felénél járok.

3.Kérdéseim...
1.-Szerinted melyik a legjobb zene a világon?
2.-Kedvenc állat?
3.-Ha bármit megvehetnél a világon mi lenne az? (Csak egyet írhatsz :p)
4.-Most milyen színű póló van rajtad?
5.-Milyen színeket szeretsz?
6.-Mit gondolsz a blogomról?
7.-Favorit könyv?
8.-Neked kb. hány percig tartott leírni magadról 11 dolgot :)?
9.-Van testvéred? (Ha igen hány?)
10.-Melyik tantárgyban vagy a legjobb?
11.-Hány órakor írtad meg erre a kérdésre a választ?

4.Hát sajna 11 embernek ezt a díjat nem tudom tovább küldeni :/....
1..http://hiddelhogyirovagy.blogspot.hu/
2.http://sorsmetro.blogspot.hu/
3.http://egy-gimis-lany.blogspot.hu/
4http://bsarahfashion.blogspot.hu/
5.http://bestsongever-thestory.blogspot.hu/

Csak ennyit olvasok többet nem tudok ide írni :(.

Hát úgy látszik itt a vége ennek a posztnak. Remélem tetszett!

Ui.:Ha lenne valami hozzáfűzésetek vagy kérdésetek velem vagy esetleg Tori életével kapcsolatban, akkor ide alulra kérem komiban. Puszi: Tina ;* 

2.Ui.:Légyszi valaki segítsen! Nem tudom eldönteni, hogy melyik fejléc néz ki jobban, ha lehet valaki komiban el tudná küldeni, hogy neki melyik tetszik jobban: a felső vagy az alsó? (Mindkettőt JeniKehh tervezte)



3.Ui.:Még egyszer köszönet Berrynek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése