2013. augusztus 13.

13.rész+14.rész

Október 6., vasárnap
Már egy hete szakítottam Davevel. És ez nagyon fáj. Az érzés sajnos nem apadt. Egy kicsit sem. Sőt ez a fájdalom azóta csak megnőtt. Egy osztályba járunk mégis úgy érzem mintha fényévekre lennénk egymástól. Azt a csókot-a házunk előtt-még azóta sem tudtam kiverni a fejemből. Azóta is csak arra tudok gondolni. (A lábam persze már rendbe jött.)
Ez a hetem elég gyötrelmesen telt el. Szerdán kiderült, hogy koleszba fogok járni, mivel anyáék már nem tudják eltartani ezt a nagy házat, ezért október végén visszaköltöznek Pécsre. Egyre elhagyatottabbnak érzem magam. Először Davet vesztem el most meg a szüleim fognak itt hagyni-meg az ikerhúgaim-egyes egyedül ebben a nagy városban. Jó mondjuk tudom, hogy nem tudnak mit tenni meg, hogy én választottam ezt az elit gimit, de akkor is. Azért ebben van pár pozitívum is-mármint abban, hogy koleszos leszek-: Kincső lesz a szobatársam mivel a lányok közül csak neki nem jutott lakótárs az egész kollégiumban+Timi, Dominik, (A)Lex és... Dave is a koleszban húzzák meg magukat. Milyen jó lenne, ha még mindig együtt lennénk és akkor éjszakánként titokban átmehettünk volna egymáshoz aludni... Na elég az ábrándozásokból.

Október  12., szombat
Ez volt életem egyik leghülyébb napja. Ááá, hogy lehettem ennyire buta. Remélem még helyre tudom hozni ezt a hibát. Na akkor kezdjük az elejétől.
Ma elvittem az ikerhúgaimat az itteni fagyizóba. Leültünk és elkezdtük megenni a fagyijainkat. Mikor végeztünk felálltunk és ekkor megláttam a buszmegállóban (A)Lexet ahogy csókolózik azzal a lánnyal, aki három hete-ugyanebben a buszmegállóban- még Davet puszilgatta. Na ekkor nagyon bepöccentem. Mi van?!-kérdeztem magamban. Teljesen összezavarodtam. 5 perc múlva a piercinges, melírcsíkos hajú lány felszállt a buszra. Odasiettem (A)Lexhez mielőtt leléphetett volna-az ikerhúgaimnak meg mondtam, hogy várjanak egy pillanatot.
-Hali Alex!-köszöntem.
-Hello! Mizu?
-Ja csak láttalak azzal a lánnyal... Ő a barátnőd vagy mi?
-Ja, tök jó fej csaj. Dave unokanővére, Mesi, hogy-hogy nem ismered? Ja, mert akkor ti már...
-Az unokanővére?!-csodálkoztam. Úúúúúristen az unokanővére?! Hogy lehettem ilyen hülye? Ó, igaza volt Timinek meg Kincsőnek. Miért nem tudtam volna megkérdezni Davet, hogy ki ez a csaj mielőtt olyan kegyetlenül lapátra tettem volna?! Áááá, utálom magam!!!
-Hát ja. Ez miért olyan hihetetlen?
-Ja semmi csak nem is tudtam, hogy van másik unokatestvére... Csengén kívül. És amúgy Davenek hány unokatestvére van nem tudod?
-Hát csak ők ketten.
-Ja öhm... Okés. Akkor szia...Most mennem kell.
-Bye.
Remélem, hogy Dave megbocsát nekem meg, hogy a szakításunk óta nincs új barátnője. Na jó ezt még fel kell dolgoznom. Komolyan azért szakítottam vele, mert ölelgette az unokanővérét?! Hjajj de hülye voltam. Na mindegy az biztos, hogy ezek utána nem fogok elhamarkodottan ítélkezni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése