2013. július 21.

8.rész

Szeptember 15., hétfő
A tegnapi ,,pizsiparti" valami eszméletlenül jó volt. És igazam lett, egyikünk sem aludt be :). De akkor leírom az elejétől a végéig... Már ha lesz rá energiám, mert tegnap óta még egy pillanatra sem hunytam le a szememet!
Na, szóval. Tegnap egész jól rendbe szedtem magam. Kb. negyven percembe telt. Utána még elmentem Kincsőhöz mivel együtt indultunk el Daisyhez. Kincső nagyon jól nézett ki, de tényleg. Még amúgy egyszer sem láttam kifestve, de nagyon jól áll neki a fekete szemceruza és szempillaspirál! Még elbeszélgettünk fél órát, aztán indultunk is. Útközben szembe jött velünk egy öt tagból álló fiúbanda és kaptunk is tőlük pár elismerő fütyülést, ami engem meglehetősen kínosan érintett... És ha jól vettem észre akkor Kincsőt is. Szerencsére öt perc múlva odaértünk Daisy házához, ami kellőképpen eltudta terelni a gondolatainkat az esetről... Jól tippeltem Daisy háza ugyanolyan gyönyörűséges, mint Belláé. A szobájuk szinte teljesen megegyezik csak a színek mások és a bútorok máshogy vannak elrendezve, de Daisynek is olyan TV-je, ágy, laptopja, stb....-je van, mint Bellának. Gondolom együtt választották ki a bútorokat.


Ja, és amúgy mindkettőjük szobájában csomó közös kép van róluk.
Mikor megérkeztünk akkora már ott volt Timi és persze Bella is. Miután Kincsővel kicsodálkoztuk magunkat, leültünk Daisy ágyára-amin kényelmesen el is fértünk mind az öten. Aztán elkezdtünk dumálni. Végül Daisy kitalálta, hogy játszunk felelsz vagy merszet. Daisy hozott egy üres ásvány vizes palackot és megpörgette. Az üveg egyik fele Timinél állt meg a másik meg nálam:
-Felelsz vagy mersz?-kérdeztem.
-Merek-nevetett Timi.
És ekkor a fejembe ötlött egy zseniális ötlet!
-Jelentkezz egy deszkás versenyre!-aztán gondolkoztam, hogy mennyi időt adjak Timinek.-Adok rá neked két hónapot.-jelentettem ki egy pimasz vigyor kíséretében :).
Ekkor Timi kicsit lesápadt, de azért a mosoly még ott volt az arcán.
-És mi lesz, ha nem csinálom meg? Tudod, hogy lámpa lázas vagyok. Nekem ez nem menne és ráadásul nem is tudok olyan jól deszkázni!
-Jobban deszkázol, mint bárki akit ismerek! Szerintem tutira benne lennél az első ötben, sőt első lennél!
-Nem hiszem. És ha nem teljesítem a feladatot?-érdeklődött Timi
-Olyan nincs!-szólalt meg egyszerre szigorúan a két LB.
-De ne máááár! Légyszi. Nem kaphatok egy új feladatot? Kéééérlek.
-Nincs kivételezés-mondta egyszerre megint Daisy és Bella (egyszerre)... Huuu ez elég bizarr szerintem. Lehet, hogy gyakorolják vagy nem tudom hogyan tudják ennyire hajszál pontosan egyszerre kiejteni a szavakat.
-Ez játék lényege, de amúgy figyi ez egy megíratlan szent szabály, mármint az, hogy muszáj teljesítened a feladatot amit kaptál, mert ez csak így buli. Amúgy te még nem is kaptál olyan szörnyű feladatot. A régi sulinkban is játszottunk párszor ilyet és egyszer azt az utasítást kaptam, hogy cirógassam meg a töri tanár hát... A fenekét. Phuuuu... De megtettem, mondjuk elég furcsán nézett rám én meg azt mondta, hogy csak lesöpörtem onnan egy bogarat.-mesélte Kincső
Ezután csak úgy dőltünk a röhögéstől. Miután kezdtünk kicsit lenyugodni újra ránk tört a nevető görcs. Miután mindenkinek megfájdult a hasa a sok röhögéstől Timi belegyezett abba, hogy véghez viszi a küldetést amit én szabtam ki rá. Szerintem amúgy ez egy briliáns ötlet volt tőlem :DD.
Ezután Timi pörgetett. Ezután Daisyre esett az egyik fele az üvegnek a másik pedig Kincsőre:
-Felesz vagy mersz?
-Hát... Merek.
-Jó...-gondolkozott Kincső-Akkor... Írj rá Étienre még ma, és úgy, hogy mi is lássuk amit írsz és, ha vissza ír akkor azt is mutasd meg. Öhm... A haladék pedig... Van rá másfél órád akkor még esélyes, hogy fent lesz facebookon.
Daisy csak úgy pirult mi meg csak kuncogtunk rajta. Jajj, szegénykém :). Azt hittem már, hogy rosszul lesz. Végül kifújta a levegőt, sóhajtott még párat és azt mondta:
-Na jó megcsinálom!
-Ez az, hú!-ujjongtunk egyszerre a lányokkal.
-Na és mikor?-tudakolta meg Bella
-Most!-jelentette ki elszántan Daisy
Bekapcsolta a szuper fullos, szuper drága, érintőképernyős laptopját és belépett a facebook fiókjába. Szerencsénkre és Daisy balszerencséjére Étiene elérhető volt.
-De mit írjak neki? Szia én vagyok az a lány, aki folyton csak rád gondol és téged bámul a suliban és ,hogy vegyen feleségül vagy mi?
-Nyugi már Dais!-nyugtatgatta Bella-Írd azt, hogy szia meg, hogy egy suliba jártok és, hogy nagyon szimpi, ha meg nem ír vissza vagy beszól akkor nem is érdemes vele foglalkozni! Ennyi.
Daisy vett egy mély levegőt és ezt írta:
Daisy: Hello egy suliba járunk és tökre szimpi vagy és gondoltam rád irok
Vártunk három percig de nem írt vissza, amitől Daisy tökre szomorú lett. Ki akarta ikszelni az ablakot, de ekkor pityegett egyet a gép és egyszerre tömörültünk a oda.
Étiene: Helo én is eszrevettelek mar a sulinkban es te is nagyon szimpatikus vagy nekem :) ha gondolod meghivlak egy fagyira
Pár percre Daisy leblokkolt. Azután meg iszonyatosan hangos sikoltozásba kezdett, mire a szülei felrohantak és megkérdezték, hogy mi történt mire azt válaszoltuk, hogy csak itt volt egy pók és ezzel vissza is mentek a szobájukba :). Olyan sokáig kuncogtunk visongtunk, meg nevettünk, hogy Daisy már el is felejtett választ írni. Megszólalt a laptop... Újra :).
Étiene: vagy meg?
Daisy: ja, igen bocsi csak elment a net. persze szivesen elmennek veled fagyizni :)
Étiene: okés akkor majd holnap hivlak h megbeszéljuk mikor mert most mennem kell... mi a számod?
Daisy: bocsi lehet h hulyen hangzik de interneten sosem adom meg a szamom csak szemelyesen. nem lehetne h holnap facen megbeszeljuk mondjuk ugy 6kor?
Étiene: okés akk szia
Daisy: Szia
Na hát ettől kellőképpen felpörögtünk. Azután még pörgettünk párat, persze mindegyik feladatnál szakadtunk a röhögéstől. Amúgy a többi feladat vagy kérdés már nem volt olyan súlyos mint pl. Daisyé vagy Timié. Aztán végre eljött az én időm. Az egyik fele nálam a másik pedig Bellánál állt meg:
-Felelsz vagy mersz?-kérdeztem
-Na hát ezután a sok hülye feladat után bizti, hogy felelek!
-Oké. Akkor... Mi közötök volt a mekis rózsás jelenethez?-persze a többes szám Daisyre és Bellára vonatkozott.
Az uncsitesók egymásra néztek, kuncogtak kicsit majd belekezdtek a történetükbe:
-Hát tudod amikor először összegyűltünk nálam így öten, akkor beleegyeztél abba, hogy kiderítjük Daisyvel, hogy ki tetszik Davenek. Nos még azon a nap kiderítettük. Felmentünk facere és Dave pont fent volt! Tényleg! Meg is mutatom a chatelésünket. Dave biztos nem bánná.
Ekkor megmutatta És el is küldte e-mailban :DD. Másolom.
Bella: Hali
Dave: hello :D
Bella mizujs?
Dave: nem sok most voltam a haverokkal deszkázni veled?
Bella: nem érdekes... Neked tetszik valaki? mármint neked tetszik Tori csak mert feltünt h mindig öt nézed meg hát jol el vagy vele
Ezen kicsit csodálkoztam, mármint azon, hogy még fél perce sem chatelnek erre máris letámadja azzal a kérdéssel, hogy ki tetszik neki.
Dave: hat ja kedvelem sztem tökre jo fej meg kedves és vicces :DD
Bella: magyarul tetszik :p
Dave: mi?
Bella: neked tetszik tori. igaz v hamis?
Dave: ohmm minden okés? kicsit fura vagy
Bella: csak válaszolj és köszi a kérdést minden okés ;D
Dave: hát ja tetszik, de most ez miért érdekel annyira??
Bella: na végre nagyon nehéz volt? am csak megsugom te is bejossz neki so csak ügyesen szurkolok nektek
Dave: most szivatsz ugye?
Bella: miért szivatnálak? azt hiszed nincs annál jobb dolgom mint h téged szivassalak?!
Dave: ja jo oké nyugi :DD de 100 %?
Bella: 100% na hajrá ha lehet ne szúrd el :pp
Dave: igenis! nem fogom. és köszi de ha csak szivattál akk.... mert én eléggé birom torit és nem akarom elrontani
Bella: jó jó szívtipró... most megyek szia good night
Dave: jo8 :)
Aztán elmesélte még Bellam hogy az egyik nap kókuszos tekercset is ő adta meg, hogy után még Dave megbeszélte velük ezt a rózsás akciót is! Ohh csak úgy olvadoztam... Mint mindig amikor Davre gondolok vagy vele vagyok vagy ha csak a nevét hallom akkor is!
Áááá. Komolyan imádom ezeket a lányokat, de nem csak őket... Az összeset, jajj nem is kaphattam volna ennél jobb barátnőket :DD. Nem is értem, hogy vehettek fel ilyen cool suliba. Még csak két hét telt el, de máris van négy szuper barátnőm, szuper osztályfőnököm, szuper osztálytársaim és egy...da da damm: egy szuper barátom!
Na és ez a buli is valami szuper volt. Ezután még elcsevegtünk aztán megnéztünk egy filmet persze nem romantikusat mert egyikünk sem az a fajta-szerencsére :D . Amúgy a Kellékfeleséget néztük meg amin szét röhögtük a fejünket. Nagyon jó volt. Ráadásul imádom Adam Sandlert is, mármint ahogy alakít. Utána még felmentünk és a lányok kiültek a tetőre én persze nem, mert kicsit, de csak egy kicsit féltem hogyha kiülök leesek de majd egyszer legyőzőm ezt a félelmemet is. Amúgy velem maradt Timi, hogy ne érezzem magam magányosan. Ez a lány valami eszméletlenül kedves Tényleg, hogy lehet valaki ennyire aranyos és jófej? Amúgy a lányok azt mondták, hogy muszáj mennünk, mert a kilátás valami gyönyörű, de mondtam, hogy majd máskor. Amúgy csak öt percig gyönyörködtek a látványban mivel nagyon hideg volt kint. Timi gyorsan csinált róluk egy fényképet szerintem nagyon jól sikerült :).

Ezután röhögcséltünk meg hülyültünk és észre sem vettük, hogy már felkelt a nap. Persze úgy néztünk ki, mint a zombik vagyis én még mindig úgy nézek ki... Azért remélem, hogy holnap nem lesz ilyen a fejem. Na mindegy akkor azt hiszem most helyben be is alszom. Imádtam ezt a napot :)).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése