2013. július 20.

7.rész

Szeptember 14, vasárnap
Ez volt eddigi életem legjobb hete! De tényleg, őszintén és komolyan! Ez nem csak afféle túlzás...
Hétfőn az osztály ,,megünnepelte" azt, hogy összejöttem Davevel. Ha jól vettem észre egyedül csak Krisztián nem vett részt ebben az ünnepségben... Azon a napon persze kaptam pár szúrós pillantást, vagy susogást a hátam mögött, de nem érdekelt, mert még ez sem tudta elrontani a kedvemet. Kedden, Dave elvitt moziba, és egész végig fogtuk egymás kezét. (Megjegyzés: Az egész film alatt azért imádkoztam, hogy ne kezdjen el izzadni a tenyerem, de szerencsére megúsztam és nem áztattam el Dave kezét... Éljen!) Szerdán átjött hozzám Timi, nagyon jót nevetgéltünk meg elmentünk gördeszkázni is. Timi amúgy nagyon jól deszkázik, sőt jobban, mint én, aki harmadik lett egy kerületin :). Mondtam neki, hogy jelentkeznie kéne deszkás versenyekre, de azt mondta, hogy nagyon lámpalázas. Nem baj majd valahogy megpróbálom kigyógyítani belőle. Csütörtökön csak magoltam a pénteki dolgozatra, amúgy szerintem ötöst kapok rá. Pénteken Dominik, Timi, Dave és persze én elmentünk együtt csónakázni-Dave persze tudta, hogy Timi és Dominik együtt vannak, mivel ők szomszédok és már ovis koruk óta ismerik egymást, magyarul legjobb barátok. Én nagyon élveztem :)! Ez volt az első csónakázásom, a többiek ezen kellőképpen meg is lepődtek, de aztán valahogy sikerült nekik megemészteniük. Amúgy többnyire a fiúk eveztek mivel mi Timivel-,mint kiderült-nem vagyunk valami fittek :)... Szombaton átjött hozzám Kincső, beszélgettünk ööööm.. Hát sokáig, azt hiszem négy órán át csak dumáltunk... és dumáltunk... és persze, dumáltunk!
Mára pedig Daisy szervezett egy ,,pizsipartit", mivel hétfőn elmarad az iskola, mert a tanárok megnyertek valami országos pályázatot, ezért holnap elmennek kirándulni, ha jól emlékszem Bükfürdőre. Szerintem állati, hogy holnap nem lesz tanítás! Tudom, hogy még csak két hete kezdődött el az iskola, de akkor is nagyon fárasztó és nehéz, szerintem ránk fér egy plusz nap ,,pihenő". Csak kár, hogy ezt egyikünk sem fogja kihasználni, mivel ha jók a megérzéseim akkor egyikünk sem fog bealudni ma éjszaka :D. És most hozzá is látok a készülődéshez. Sajnos nem szeretnék kockáztatni, így a naplómat sem viszem magammal. Nem mintha félnék, hogy kinevetnének érte a lányok, mert tudom, hogy ők nem olyanok, de akkor is! Biztos vagyok benne, hogy a végén még arra is rá vennének, hogy olvassam fel nekik hangosan... Ahogy őket ismerem-főleg Daisyt és Bellát ismerve. Ők ketten, együtt bárkit bármire rá tudnak venni! És arra is fogadnék, hogy közük van a ,,mekis rózsás" ügyhöz. Na, majd ma éjszaka kiderítem :DD. (Már csak három óra és kezdődik a buli!!! Huhh, nagyon várom már!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése