2013. július 10.

5.rész

Szeptember 6., péntek
A mai napom a tegnapihoz képest szinte semmi... Amúgy tegnap különösebben nem történt velem semmi, csak, hogy amikor beléptem a terembe az asztalomon volt egy kókuszos tekercs. Kincsővel eleve késésben voltunk, szóval mikor beléptünk a terembe akkor már mindenki ott volt, így elég nehéz lett volna rájönni, hogy kivette nekem. Bár van egy tippem arra, hogy Bella és Daisy nagyon is tudják ki volt az csak nem akarják elárulni nekem...
Ma alig vártam, hogy kicsöngessenek az iskolából, hogy végre elmehessünk a mekibe az osztállyal-a végén mindenki jött kivéve Krisztiánt és Davet :(. Dave ma volt suliban, de azt monda, hogy nem tud jönni, mivel az uncsitesója,-Csenge-beteg, és kicsit fel akarja vidítani.
Szóval a mai órák, hát...Elteltek. Aztán elindultunk a mekibe. Az úton én Kincsővel, meg Timivel beszélgettem. Alex és Alex követték a példánkat. Ja tényleg tegnap elneveztük a viccesebbik Alexot. Mostantól szimplán csak Lexnek fogjuk hívni, ami szerintem elég béna szóval én maradok az Alexnél. Bella és Daisy még hazaugrottak valamiért, azt mondták, hogy majd ott találkozunk. És Dominik mivel ma hozta a deszkáját a suliba ezért ő azzal jött a mekibe is és útközben szuper cool trükköket csinált, bár igazából az összeset ismertem és meg is tudom csinálni.
Amikor oda értünk Alex vagyis Lex rendelt mindenkinek, és eljátszotta ezt az ezer éves poént:
-Itt fogyasztjátok vagy elviszitek?- kérdezte a kasszás.
-Elvisszük- válaszolta Lex, és amikor a fiú végzett a rendelésünkkel odaadta a tálcát, mire Lex visszaadat és nagy-ál-felháborodással közölte, hogy miért csomagolták be
-Mert azt mondtad, hogy elviszitek.-mondta félig türelmesen a srác
-Igen, hát nem is itt fogom megenni a pulton... Elviszem ahhoz az asztalhoz, szóval ha lehetne ne csomagold be, köszi. 
Ekkor a fiú kiakadt és azt mondta, hogy egész nap csak b***tatják, meg, hogy... nem tudom a többire nem emlékszem, mert tökre beparáztam a dühkirohanásától és a többiek is, mert gyorsan leültünk egy távoli asztalhoz. 
Amikor a fiú lenyugodott kicsit, tökre hangosan röhögtünk. Még át beszéltük a témát, aztán hülyülni kezdtünk a krumplival amikor megérkezett Bella és Daisy egy csokor vörös rózsával *.*.
Huhh, de lesokkolt amikor kiderült, hogy ez.... ez a csokor rózsa NEKEM lesz. Áááááá :)))). És amikor kiderült, hogy Davetől kapom, az még jobban lesokkolt-persze jó értelemben. Áááááááááá. Ez életem egyik legjobb napja. Lehet, hogy a kókuszos tekercset is ő küldte hát nem tudom. Amikor kérdeztem az LB-ket, hogy miért adta vagy, hogy mondott e-valamit akkor nem mondtak semmit csak kuncogtak. Végül megszólaltak és azt mondták, hogy Dave csak annyit üzen, hogy akkor vasárnap. Húúú, de várom már!!! Ezután, még a fiúk kicsit piszkáltak, meg minden, aztán megsértődtem kicsit, mármint csak eljátszottam és ettől tökre beparáztak és elkezdtek bocsánatot kérni. Amúgy egy kicsit figyeltem Dominikot és észrevettem, hogy végig Timivel szemezett. Húúú látszik rajtuk, hogy szeretik egymást, mármint úgy. Még hülyültünk kicsit aztán elkezdtünk szét oszlani.
Amikor hazaértem, persze egyből vázába tettem a gyönyörű csokrot. Jajj, szerelmes vagyok, de nagyon...és még annál is jobban!                                    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése