2013. szeptember 24.

Halihó!

Sajnos mostanában szinte minden szabadidőmet lefoglalja az iskola. A díjas bejegyzésekre annyira nem volt időm és nem is lesz. Ezek után már csak a kérdésekre fogok válaszolni (Amelyeket az a blogíró tett fel, aki tovább küldte nekem a díjat.) ://. Köszönök minden díjat majd próbálok mindegyikhez egy bejegyzést csatolni. A díjas bejegyzéseket nem időrendi sorrendben fogom megosztani magyarul nem ahhoz a díjamhoz csinálok harmadik díjas bejegyzést, amely valójában a harmadik díjam volt, ugyanis már nem tudom sajnos, hogy melyiket mikor kaptam. Na jó nem untatlak a sok hülyeséggel. 
Csak még annyit, hogy a kövi rész ma lesz megosztva és tudom, hogy nagyon rövid lett, de néha ilyennek is kell lennie. Ígérem, hogy az ez utáni rész (,ami már ezen a héten meg lesz osztva) hosszabb lesz.
Köszönöm, hogy feliratkoztok és kommenteltek. Ha lehet megírnátok nekem ide komiba alulra, hogy melyik volt eddig a kedvenc részetek már ha van olyan? :)) Várom a további kommentelőket és feliratkozókat! ;**



A kövi díjat  -tól kaptam, aki e blogot vezeti->Bianka gimis napjai.
Köszönöm a díjat Viki  :)) Itt vannak a kérdéseid (+az én válaszaim rá)

1.Mit szeretsz a szabadidődben csinálni?

-Blogot írni, zenét hallgatni, filmet nézni, a barátaimmal lenni, 
olvasni

2.Szereted a müzlit?

-Persze :DD

3.Félsz a sötétben?

-Attól függ milyen filmeket nézek aznap 

4.Horror vagy vígjáték?

-Vígjáték. Imádom a vígjátékokat!!!

5.Szereted a lovakat?

-Igen :)


6.Kedvenc márka?

-New yorker

7.Kedvenc süti?

-Nem tudom. Az a lényeg, hogy csokis legyen.

8.Szereted a The Wanted-et?

-Best.

9.Legrosszabb banda szerinted?

-Olyan nincs. :))

10.Voltál valahol kirándulni?

-Ma jöttem haza Olaszországból.  I <33333 Italy


(Saját kép)

11.Szeretsz iskolába járni?

-Hááát...

Ennyi lett volna ez a bejegyzés. :)) Jó gyorsan kész lettem vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése