2013. szeptember 1.

A második díjam ^.^




Ezt a díjamat a B. Sarah fashion *.* blog, szerkesztőjétől kaptam, aki nem más mint Sarah Bright :)-Köszönöööm!!! Sarah egy Beauty blogot vezet, ellentétben Berryvel-, akitől az első díjamat kaptam-, mivel Berry oldala, meg egy történetet mesél el. Most pedig jöjjenek a szabályok:

Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot...
2.Válaszolj a jelölő 11 kérdésére...
3.Tegyél fel 11 kérdést...
4.Küldd tovább 11 embernek!

1.11 dolog rólam
1.Tökre bejön ez a díjas dolog.
2.Imádok rajzolni és festeni... Meg hát mindent aminek köze van a kézműveskedéshez :D. (Versenyeket is szoktam nyerni :P Jé, megint előbújt az egoista énem, már azt hittem, hogy elvesztettem, de jó, hogy megkerült.)

3.Éjszaka sosem bírok elaludni, mert amikor lehunyom a szemem csak úgy cikáznak a gondolatok a fejemben. (Mostanában amúgy legtöbbször éjszaka Tori sorsát szoktam szövögetni a képzeletemben.)
4.Tegnap-2013.08.21-megnéztem pár barátommal a Percy Jackson, A szörnyek tengere című filmet és nagyon tetszett, IMÁDTAM/IMÁDOM *.*!
5.6 éve járok zongorázni.

6.Régen verseny szinten jég táncoltam.
7.Tavaly előtt eltörtem a bal csuklómat korcsolyázásban: november végén, pont Anyukám szülinapján. (Nagyon örült ennek a kis ajándéknak.)
8.Tavaly Decemberben eltörtem a jobb csuklómat Snowboardozás közben.
9.Amúgy nem mennek olyan rosszul a téli sportok :). Szánkózásban mondjuk még nem törtem el a kezem.
10.Bal kezes vagyok.
11.Valentina a teljes keresztnevem :).

És ezzel kész is lennék. Kövi "szabály":

2.Válaszaim a jelölő kérdéseire...
1.-Mi a beceneved?
   -Tina :DD
2.-Melyik a kedvenc országod?
   -Hát szerintem... Amerikai egyesült államok talán? Nem tudom mindegyikben van valami jó... És persze valami rossz is.
3.-Várod a sulit
   -Hát... Nem igazán...
4.-Ki a példaképed?
   -A nagypapám.
5.-Szoktál olvasni?
   -Rengeteget.
6.-Mi a kedvenc tantárgyad?
   -A biológia vagy a történelem.
7.-Szereted a sorozatokat
   -Hát amelyek tetszenek azokat igen, szeretem.
8.-Mi a kedvenc ruhamárkád?
   -Ez egyértelmű (nálam): NEW YORKER!
9.-Szeretnél egy kecskét?
   -xD Volt kettő az egyik ismerősömnek, de nem voltak valami barátságosak. Szóval nem.
10.-Tudsz szaltózni.
     -Ja... Trambulinon.
11.-Hány évesen szeretnél férjhez menni?
     -Ahogy hozza a sors, de mondjuk úgy húsz év fölött és harminc év alatt.


3.Kérdéseim...
1.-Mit csináltál ma?
2.-Olvasod a blogom? (Ez hülye kérdés, mivel, ha látod ezt a kérdést, akkor abban pillanatban biztos olvasod a blogom...)
3.-Mikor kezdted el a blog írást?
4.-Ha választhatnál egy... Na jó két természetfeletti képességet, akkor mi lenne az?
5.-Van legjobb barátod?
6.-Mit gondolsz a http://weheartit.com/-ról? (Már, ha tudod mi az.)
7.-Neked bejön ez a díjas dolog?
8.-Na, milyenek a kérdéseim?
9.-Szereted az ékszereket?
10.-Hogy néz ki a kedvenc ruhadarabod?
11.-Ki a példaképed? (Igen ezt a kérdést Sarah Brightól loptam :p.)

Amúgy csak egy megjegyzés-annak, aki esetleg válaszolna a kérdéseimre-:a zárójeles részek nem tartoznak hozzá a kérdésekhez.

4.Hát 11 embernek sajnos ezt a díjat sem tudom tovább küldeni....
1Never Say Goodbye
2. Hát az úgy volt...
3. Pure Love
4. A hold árnyékában
5. Bianka gimis napjai
6. Egy 14 éves lány élete
7. ♥☺♥ Never give up ♥☺♥

Ui.:Köszönöm, hogy elolvastátok! És neked is köszi Sarah ;*.
Millió ölelés: Tina ^-^  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése