2014. május 11.

#Off-bejegyzés

Heeey!
Mint látjátok megérkeztem az utazásból - már, ha valakinek feltünt. Bár, aki olvasta az utolsó off-bejegyzést, annak biztos... ^^ -, így gondoltam hátha érdekel titeket, milyen helyeken jártam, ezért most ide beillesztettem nektek pár képet. Enjoy! [Ha ráközelítetek a képekre, és látjátok, hogy az embereknek épphogy kivehető az arcuk, az azért van, mert elhomályosítottam.]
(Bejegyzés végén meg lehet tekinteni a szavzások eredményét.)


Vonal, Helyszín: Passau, Németország

Anygalkák, Helyszín: Passau, Németország

Macskaköves utca, Helyszín: Passau, Németország

A városban, Helyszín: Passau, Németország

Part mentén, Helyszín: Passau, Németország

Oops...Én, Helyszín: Dover, Anglia

Folyó mentén, Helyszín: Canterbury, Anglia

Éttermek, Helyszín: Canterbury, Anglia

Templom, Helyszín: Canterbury, Anglia

Belülről, Helyszín: Canterbury, Anglia

Újabb templom (vagy kápolna?), Helyszín: London, Anglia

Emlékmű - avagy egy pad, Helyszín: London, Anglia

Telegonfülke, Helyszín: London, Anglia

Őrség, Helyszín: London - Buckingham Palace, Anglia

Park, Helyszín: London - Buckingham Palace, Anglia

Amúgy nincsenek ott mindenhol, csak felvonulás volt, Helyszín: London - Buckingham Palace, Anglia

 
Szent James Park, Helyszín: London, Anglia

Kínai negyed cukiságai, Helyszín: China Town, Anglia

Naplemente, Helyszín: Allhallows-szállás, Anglia

Múmia, Helyszín: British Museum, Anglia

Egy homályos kép rólam, ahogy egy nagy-nagy kő mellett álldogálok, Helyszín: National Gallery, Anglia

Helyszín: National Gallery, Anglia
Helyszín: Notre Dame, Párizs

#1 Gyertyát gyújtva, Helyszín: Notre Dame, Párizs

#2 Gyertát gyújtva, Helyszín: Notre Dame, Párizs

Helyszín: Notre Dame, Párizs
Voltunk még az Eiffel-toronynál, és Disney Landben is, csak addigra már lemerült minden készülékem, ezért egy képet sem tudok mutatni róluk :/

Bocsi, de nagyon belejöttem ebbe ,,fényképmegosztósdiba", és ma olyan szép nap volt, szóval megosztom veletek ezeket is:
Album cím: Esőcseppek

^.^



















Köszönöm, hogy figyelemmel követted ezt a bejegyzést, nagyon-nagyon szívesen fogadok bármilyen nemű visszajelzést (kommentet, chatüzit, pipát) ;*

Ó, és itt vannak a szavazateredmények:






Bye-bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése